Fucking asshole!

Men vafasiken. för det första, det händer inget kul. för det andra, internet har lagt ner hemma och jag har inte obegränsad tillgång till datajäveln. :P
Onsdag: alkohol, Fredag: alkohol, Lördag: alkohol.  det känns som om nånting vill att jag ska ha förgiftade vener lixom ^^ 

Jävla skit fitta, kuk, bajs, rövhål, helvetesjävlaskitfitta!
Vill inte ha dom där :o inte nånting jag VILLE ha får jag minsann. Fucking skit! och vem får make up? SENNA :O minns inte ens att hon valde det! och näringslära? vem i helvete ger någon näringslära? vad är det bra för? VA?
Det ENDA bra jag kan komma på med det, det är fan att jag får vara på Haga 2 dar i veckan i två perioder. det är DET ENDA!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0