Spritt i kroppen.

Det har vart en solig dag och jag har haft en sprittlande känsla i magen hela dagen tack vare det. Det värmer på insidan när jag känner solens strålar mot min kind när jag är ute med hundarna.

Vårkänslor, semlor och känna att man kan slappna av.
Det enda som egentligen fattas är ju att känna att någon tycker om en så man får en alldeles ny sprittlande känsla i magen och ett nytt hopp som forsar upp till kinderna som blir rosa när jag tänker på denna någon. Att jag börjar le vid tanken på honom. Är det en genuin tanke eller är det de ökända vårkänslorna som spökar? Det är möjligtvis en blandning. 

image12


Solen kittlar mina händer, ben och ögon. Luften doftar hav. Brisen är ljum och jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0