Din blick klär av mig i smyg

Usch, jag sitter och lyssnar på Älska mig nu av Björn Afzelius och får rysningar. Den är så fin <3

Det var "Efter plugget-dag" i skolan idag. Ganska onödigt att gå måste jag säga då det inte är nån lärare som kontrollerar närvaron egentligen. Så jag och Bardun åkte ner till stan, och hans förbaskade automat bälte. I hans okontrollerade jakt på den perfekta mp3n kollade vi inne på båda Expert, OnOff, Clas Ohlsson och tilloch med Kjell&Co. Men ingen dög så vi susade vidare till Media Markt där jag mötte min blivande äkta man. Givetvis valde jag att gå helt totalt osminkad just denna dag. Så man kände sig ungefär lika snygg som ett gammalt SJ-tåg.
Men inte ens på Media Markt hittade Bardun sin efterlängtade Mp3 så han bestämde sig för att kolla på internet en sista gång, skjutsade hem mig och trallade vidare. 

Jag för min del gjorde mat, nudlar och stekt ägg, satte mig och kollade på Animal Planet och mumsade. 
Mina andra livsavgörande val ledde mig hit, till datorn. Och slutade framför bloggen. 
Slut.

image16 

Kommentarer
Postat av: paulina

De sorgliga är att folksäger drömmannen ska älska en osminkad..det är en lögn :P

2008-03-11 @ 09:01:34
URL: http://cykelhjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0