Wow, de har flyttat... eller nåt?

Det var ett tag sen jag skrev något. Kommer inte ihåg vad jag skrev sist och bryr mig inte så mycket uppriktigt sagt.
De senaste veckorna har det inte hänt så mycket.. Var på Hugos i fredags och hade mycket roligare än jag hade tänkt mig.. Inte anade jag efterdyningarna heller trots att jag varken var full eller ens onykter.
Dessutom är Denises bakkonst fulländad och jag är en underbar matchmaker då jag lyckades få ihop Elin och en annan kille som hette Jakob tror jag. Han var ganska söt faktiskt, men jag var upptagen på annat håll ;)
När jag sen vid tretiden skulle gå hem ångrade jag att jag i min enfald faktiskt trodde att jag inte behövde min mp3 när jag lämnade huset. Dumma dumma Hanna... Dessutom började det regna sista biten som grädde på moset.

Ointressant inlägg från en ointressant människa.
 
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0